Thursday, March 1, 2012

Big Announcement!

Happy Thursday everyone! I have some BIG NEWS today and in the spirit of Miss Independent, I am revealing my very own website, 


No, this won't be replacing my blog and I hope to continue updating it regularly. The website is mainly to feature my work in a little side project I've been working on... Event Planning!

A few weekends ago I went down to Austin for a wedding, and I was super excited because I got to plan the Bachelorette Party. I also ended up designing some cute bunting and signs for the wedding. 

Here is a little sneak peek:

Sooooo to kick off my new website, I thought it might be fun to have a little giveaway!

All you have to do is "Like" Cupcakes and Confetti on Facebook (and let us know that you did, of course)
You can also follow us on Twitter for a bonus entry. Just leave a second comment letting me know you are a new follower!

(PS, if you don't already follow my blog on GFC it would be kinda cool if ya did)

Okay, so I'm getting a little ahead of myself. What's in it for YOU, right? Well The winner of the giveaway will receive one custom item of their choice designed by me!

You have the option of choosing:
1. Custom Bunting or Banner set
2. Custom Party Favors Set including Cupcake Flags, Drink Labels and Food Labels
3. Set of 10 Custom Invitations for an upcoming event

The winner will let me know which item they would like, as well as what kind of look they are going for. I will custom design your idea and mail it to you when it is finished. So what are you waiting for? 
Go like my page!

***This Giveaway is open until March 31st at Midnight CST

17 comments:

Aryn said...

You did the most amazing job with the bachelorette party! Can we have another one? I can't wait until you plan our baby shower (far off in the future, of course). The bunting was perfect! We also loved the Mr. and Mrs. signs for our chairs. I also have the "Here comes the bride" sign hanging in our closet! You are so creative Jessica! I love your style!

A BRIT GREEK said...

Congrats!!! Check you out Jess, this looks wonderful... Good luck!

I NEED that chevron table runner in my life! Gorgeous set up for the party too!
x.o.x.o

amy b.s. said...

how fun! congratulations on your new adventure!

Emily Lynne {The Best of this Life} said...

Awesome!! Congratulations and all the best on your new business!

You're facebook liked by me! xo

Emily Lynne {The Best of this Life} said...

Following confetti & cupcakes on twitter!

Oh Sunnie Day said...

Oh la la there are panties hanging from the wall lol LOVE it!!

xx

Jen

Paper Moon said...

those cupcakes look so great with the lace. its just perfection. x

Nikki said...

That is exciting news! Congratulations! I'm off to like everything because I do need some food labels for an upcoming wedding!

Claire said...

yay, Jess! i liked you on FB. i never like anyone either. haha. i'm kinda lame like that. but i'm excited for you and your new adventure. and i really wanna win something awesome from you :)

http://spinning-threads.blogspot.com

Whitney said...

wow! congratulations!!

Karina Dinda R. said...

Such a great post, love it! :) Mind to follow each other? ^^

Cheers,
Karina Dinda R. ♥
BLOG | TWITTER | SHOP

Diana Mieczan said...

Yay! How fantastic, sweetie. I am so happy for you and the bachelorette party looks awesome. Hugs and kisses.

Jaime @ La vie...J'aime said...

Congrats!! What a cute bachelorette party.

Sarah said...

Aww thats fab, congrats on your new venture!! 'Liked' on Facebook - sounds like a very cute giveaway! x

amy (fearless homemaker) said...

congrats, jess! i just liked your page from my Fearless Homemaker page. =) if i won, i think i'd pick the custom party favors. so fun!
amy@fearlesshomemaker.com

punkychewster said...

Congrats Jess!! What a big move! I'm excited for you and I hope you do great!! I helped follow on Twitter and liked on facebook!! This sounds like so much fun!! You get to plan PARTIES!!!

Elle Sees said...

This is just awesome! Congrats